خدمات پس از فروش کالا در جهت کسب رضایت و اطمینان مشتری از کالای خریداری شده ارائه می شود که نه تنها ضامن بقاء و تداوم تولید آن محصول است ، بلکه ارائه خدمات پس از فروش ، با کیفیت بالا یکی از مهم ترین عوامل موثر جهت رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است.
در همین راستا ، واحد خدمات پس از فروش لوازم خانگی کن به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان خود و کمک برای دریافت بیشترین ارزش از محصول خریداری شده ، اقدام به ارائه خدمات پس از فروش شامل: وارانتی (گارانتی تعویض) 5 ساله برای محصولات سینک ظرفشویی کن و گارانتی 24 ماهه برای سایر محصولات کن نموده است.
تلفن تماس خدمات پس از فروش کن: 7353-021 (PBX Line)
خریدار گرامی ؛ همواره جهت اطلاع از آخرین شرایط و نحوه ارائه سرویسهای واحد خدمات پس از فروش محصولات کن با شماره فوق تماس حاصل فرمایید.
کارشناس فروش و مارکتینگ