خدمات پس از فروش کالا در جهت کسب رضایت و اطمینان مشتری از کالای خریداری شده ارائه می شود که نه تنها ضامن بقاء و تداوم تولید آن محصول است ، بلکه ارائه خدمات پس از فروش ، با کیفیت بالا یکی از مهم ترین عوامل موثر جهت رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است.
در همین راستا ، واحد خدمات پس از فروش بیمکث به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان خود و کمک برای دریافت بیشترین ارزش از محصول خریداری شده ، اقدام به ارائه خدمات پس از فروش شامل: وارانتی (گارانتی تعویض) برای محصولات سینک ظرفشویی بیمکث و گارانتی برای سایر محصولات شامل هود ، گاز ، فر و مایکروویو بیمکث نموده است.
تلفن تماس خدمات پس از فروش بیمکث: 7319 - 021
خریدار گرامی ؛ همواره جهت اطلاع از آخرین شرایط و نحوه ارائه سرویسهای واحد خدمات پس از فروش محصولات بیمکث با شماره فوق تماس حاصل فرمایید.
کارشناس فروش و مارکتینگ